Kokios informacijos ieškosite serviso tinklapyje

Važiuoklės remontasKaip ir bet kokių kitų paslaugų, interneto tinklalapis, pristatantis auto servisą, iš karto klientams sukelia tam tikrų lūkesčių. Žmonės, užsukę į tokią svetainę, ieško konkrečios informacijos. Ką jie paprastai norėtų matyti?

Struktūruota informacija, kurios reikia

Pirmiausia tinklalapis turėtų turėti labai aiškų išdėstymą. Dėl nežinomų priežasčių, daug pramoninių ir inžinerinių puslapių atrodo panašiai kaip ir turgus realybėje, kur prekiaujama auto dalimis: visi skelbimai žybsi, lipa vienas ant kito. Čia ir tekstai, čia ir iš kažkur atsiradusi gražios merginos, pozuojančios prie automobilio, nuotrauka… Tiesiog panašu, kad tinklapiai tikrai turėtų būti kuriami kitaip. Atrodo, kad juose turėtų būti pirmiausia struktūruota būtina informacija. Pirmiausia reikia iškelti ir padaryti lengvai matomu ne tai, ką jūs norite prakišti vartotojui, o tai, kas jam labiausiai būtų aktualu. Žmogus tik atėjęs į tinklapį nuspręs, ar nori jame būti. Tad arba jis iškart iš jo išeis, arba norės truputį pabūti, kol sužinos visą reikiamą informaciją, o tad nuspręs, ką daryti.

Paslaugos

Svarbu, kad tinklalapis turėtų iškart gerai matomą paslaugų skiltį. Mat auto servisas servisui nelygus. Vienu taiso tik važiuoklę, kitur tik ratus mauna. Dar kitur taisomi tik tam tikros markės automobiliai. Tad paprastai, aiškiai ir patraukliai turėtų būti surašomi visi šie dalykai.

Kainos

Dauguma įmonių čia susiduria su didžiausia problema. Kainų kaip ir nesinori viešinti tam, kad klientas neimtų jų lyginti su kitų kainomis (ypač, jeigu jos aukštesnės). Be to, jos kartais keičiasi, tad strigti ties vienomis būtų sunku. Tačiau iš kitos pusės – tai ta informacija, kurios labiausiai ieško žmonės. Todėl ir nerašyti jų nėra pagrindo. Visgi, anksčiau ar vėliau, jie sužinos kainą. Ir taip pat jiems tai bus pats svarbiausias dalykas, kurį jie norės žinoti.

Kontaktai, darbo laikas

Taip pat svarbu, kad būtų aiškiai matoma kontaktų skiltis. Kurioje būtų parašyta, kaip atvažiuoti į servisą, adresas, nuoroda į žemėlapį, telefonas, paštas ir darbo laikas. Tai visa informacija, kurios labiausiai reikia kiekvienam žmogui auto serviso tinklapyje.

Prisijunkite prie diskusijos

Komentarų: 1

  1. padangos vasarines yra ta preke kuria labiausiai ignoruoja pirkejai. kiek teko dirbti servise ir parduotuveje, visi galvoja tik apie ziemines padangas del slidaus kelio ir krituliu. kazkaip nepagalvoja kad automobilis yra vienodai pavojingas vasara ant slapios dangos

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *